Liv lever livet #4

Mine venskaber 
Efter at være kommet hjem, har jeg prøvet at starte på en ny, med så mange personer så mulig (specielt med Majken og Sebastian). Jeg har prøvet at kontakte Majken og har også snakket med hende flere gange, men det har været svært for mig at tilgive hende. De par gange vi har været sammen, har vi prøvet at få snakket ud om det der ødelagde vores venskab (da hun brød vores pagt) og jeg prøver virkelig at få det til at være ligesom før, men det er svært især fordi jeg virkelig havde brug for hende på det tidspunkt. Det er som at starte forfra, men så alligevel ikke. For hver gang jeg ser hende kommer jeg til at tænke på den ene ting (vores venskabs pagt) som skilte os af dengang. Jeg har fortalt hende hvad jeg mener om det hun gjorde og det føles godt endelig at få det ud.

Jeg har fået snakket en del med Sebastian, om det der skete inden jeg blev sendt til slusegården, men også da jeg var på slusegården. Vi har nu et rigtig godt forhold og tilbringer meget tid sammen. Når jeg er sammen med ham føler jeg mig fri og jeg kan være mig selv uden der er nogen der kritisere mig. Meget af den tid vi tilbringer sammen løber vi, det er det sted vi begge føler os mest tilpas og at vi kan udtrykke os på den bedst mulige måde. Jeg har fortalt ham om alt det jeg oplevede på slusegården. Han har været meget støttende og forstår mig 100% når jeg fortæller ham noget.


Nickie og jeg snakker stadig sammen nogle gange. Når vi snakker sammen, er det mest over telefonen eller hjemme ved mig. Hendes mor og papfar er stadig sammen og hun har det ikke særlig godt med at invitere mig hjem, efter hvad der skete den første gang (hun kom op og skændtes med sin papfar over aftensmaden og derefter begyndte de at slå på hinanden). Vi snakker dog ikke rigtig om andet end vores problemer og hvordan det går med dem i dag.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Liv lever livet #2

Liv lever livet #5