Liv lever livet #2

Forholdet til mine forældre 
Mit forhold til mine forældre har været meget op og ned efter Stellas død og især efter mit ophold på slusegården. Jeg har ikke siden Stellas død, følt at jeg kunne snakke med dem og slet ikke om Stella. Mine forældre lavede ikke andet, end at skændes i denne periode, og jeg var bange for at de ville lade Stellas død ødelægge deres forhold og der med familien (eller det der var tilbage af den). Jeg følte ikke rigtig at der var andre personer som jeg kunne snakke om Stella med, da der ikke rigtig var så mange andre end mine forældre og jeg, som kendte hende særlig godt.


Efter at have været hjemme i et stykke tid, er mit forhold til mine forældre blevet meget bedre end det var før, måske endda bedre og jeg føler nu at en af de vigtigste del af mit liv er tilbage som de engang var. Jeg tror virkelig, at det at jeg kom på slusegården hjalp til med at vores forhold blev bedre. Det at de ikke var på besøg særligt tit og vi ikke rigtig snakkede sammen, gjorde nok at vi glæde os mere til at se hinanden. Jeg håber dog stadig at vi en dag kan få snakket ud om Stella og den måde vi lod os forandre på. Men indtil videre er vi der hvor jeg ønskede vi kunne være efter så lang tid med mange problemer. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Liv lever livet #4

Liv lever livet #5